Od 1. aprila 2025 je Dario Vitale novi kreativni direktor Versaceja. Donatella Versace, ki je to vlogo opravljala od julija 1997, po tragični smrti svojega brata Giannija, bo namesto tega prevzela naziv glavne ambasadorke znamke: z drugimi besedami, simbol in predstavnica hiše meduze, ki jo je leta 1978 ustanovil njen brat.
Podpora naslednji generaciji oblikovalcev je bila zame vedno pomembna. Navdušena sem, da se nam je pridružil Dario Vitale, in komaj čakam, da na novi Versace pogledam skozi njegove oči. Želim se zahvaliti svoji neverjetni oblikovalski ekipi in vsem zaposlenim v Versaceju, s katerimi sem imela čast delati več kot tri desetletja. To je bila največja čast v mojem življenju. Gianni je pravi genij, vendar upam, da sem modni hiši podarila vsaj kanček njegovega duha in vztrajnosti.
Čeprav je širši javnosti praktično neznan, je Vitale eden najbolj cenjenih strokovnjakov v industriji, saj je leta delal kot direktor oblikovanja in podobe Miu Miu, morda najbolj vroče in najbolj zaželene znamke zadnjih let. »V modni hiši Versace je dediščina ponosen in nezgrešljiv leksikon, ki jo je treba raziskati, dediščina, ki sega skozi desetletja in zgodovino mode, do katere čutim veliko odgovornost, združeno z željo, da skupaj zgradimo nov začetek. Iskrena hvala Donatelli za zaupanje in neumorno delo, s katerim je ohranila in razvila blagovno znamko, ki je danes Versace. Privilegij je, da lahko prispevam k temu.”


Zanimivo je omeniti, da je blagovna znamka trenutno v izjemno občutljivi fazi, z govoricami o njeni skorajšnji prodaji s strani Capri Holdings, ki jo je kupila leta 2018. Skupina Prada, nekdanji Vitalejev delodajalec, bi bila v najboljšem položaju za njen nakup. Po govoricah bo tudi to vprašanje rešeno v kratkem.


Nad dodam, da je bila Versacejeva modna hiša že od samega začetka zgrajena na izzivih. Uspeva v kršenju pravil, ustvarjanju ikon in drznega glamurja. Zbirka teh vrednot ni bila nikoli tiha, temveč tako glasna, da smo imeli marsikdaj občutek, da so te vrednote prav kričeče. Za zadnjo kolekcijo zima 2026 je Donatella črpala navdih iz preteklosti, da bi utirala pot prihodnosti.

To je bila kolekcija, ki so jo napajale estetske kode, ki jih je ustvaril Gianni Versace: drama necentriranih ramen na njegovi reviji visoke mode iz leta 1997, natančnost njegovih baletnih kostumov z oprijetimi stezniki in ekstravagantnimi krili. Podpis V je bil povsod prisoten: urezan v poprsje, okrašen na prsnih žepih in vtkan v verižna krila in svilene hlače. To je bilo res mojstrsko delo in poklon tradiciji, opomnik, da nihče ne pozna teh kod bolje kot Donatella. Osebno jo bom zelo pogrešala.