Tema letošnje kampanje Ellis Faas za ˝War Child” je poljub, torej »kiss to make up not war«. Poljub je simbol ljubezni in edino z ljubeznijo se borimo proti bolečini, ki jo povzroča nered, katerega ustvarjamo. In ker je na miljone otrok nehote del tega nereda, jim želimo pomagati s podporo dobrodelne organizacije »War Child«. Letos podiramo lanskoletni rekod kampanje tudi v Sloveniji!
- Ellis Faas je tokrat ustvarila omejeno izdajo odtenka šminke v dolgo obstojni »Hot Lips« teksturi – svetel, vesel in igriv koralni odtenek. Na voljo je od julija 2017 po ceni 27,00€, 100% izkupiček pa bo namenjen dobrodelni organizaciji »War Child«. Šminka je veganom prijazna, brez parabenov in ni testirana na živalih.
- V ta namen so oblikovali tudi majico (prav tako v otroških velikostih), katerega se izkupiček v 100% deležu zopet nameni zgoraj omenjeni organizaciji.
- Kampanja bo podprta tudi s promo videom »kissing«, film poln poljubov, ustvarjen s pomočjo profesionalnih prostovoljcev
- Spletna kampanja bo, upamo da z vašo pomočjo, viralna!
War Child organizacija deluje izključno za izboljšanje življenja otrok, ki živijo na vojno prizadetih območjih. Otrokom nudijo psihosocialno pomoč, izobrazbo ter zaščito v 14 državah po vsem svetu. Delujejo v neposrednem stiku z otroci ter njim pomembnim odraslim osebami, tako izboljšujejo psihosocialno zdravje otrok. Zelo radi uporabljajo kreativne metode, kot so glasba in ples – za izgradnjo povezave s preostalimi otroci. Delujejo tudi tako, da otrokom dajo pomembno vlogo tudi pri odločitvah ter tako zagotovijo njihovo sodelovanje v procesih odločanja, ki imajo velik vpliv na potek njihovega življenja. Ambicija organizacije povezovanje profesinalnih organizacij za psihosocialno dobrobit otrok, ki jih je prizadel konflikt.
Ikona Ljubljana, kot ekskluzivno prodajno mesto znamke Ellis Faas, se pridružuje kampanji in podpira organizacijo s prodajo produktov, ki so namenjeni zbiranju sredstev in katerih prodaja gre v 100% deležu organizaciji »War Child«.