Menim, da je Heidi neverjetna in sploh ne morem verjeti, da ni več stara 25 let, ker izgleda vrhunsko, predvsem pa ima toliko energije, da se je ne da ustaviti. Poslovna ženska, da te kap, manekenka, ki promovira svoje uspešne linije (med drugim spodnje perilo) in očitno tudi zvesta partnerka Lidlu, ki jo je ponovno izbral za novo kolekcijo oblačil. Dostopno in cenovno ugodno ne pomeni ceneno, sploh ne pri njej, kar je dokazala že v prejšnjih linijah, ki so seveda šle za med. Težko bom pozabila njene bleščeče blazerje za novo leto, super mehke zimske pletenine ali boho poletno linijo, ki je bila pravi izziv.
20. septembra se na Lidlove police vrača nova kolekcija vrhunske manekenke Heidi Klum, tokrat pod sloganom Let’s shake it up. Gre za peto kolekcijo in peto sodelovanje s kultno znamko Lidl, ki je že lani lansirala kolekcijo Esmara by Heidi Klum. Tokrat se je Heidi osredotočila na jesenske barve in jih želela vnesti v vsakdanje življenje. Dvajset modnih kosov priča o klasični in uporabni modi, saj so mišljeni za vsakdanje življenje. Manekenka je ustvarila kose, ki jih sama najraje nosi: pletenine, jeggins hlače, trenče, puloverje z visokim ovratnikom. Vodilo je color block stil, torej intenzivne barve, ki jih kombiniramo hkrati, akcent je na rdeči in bordo, vendar vmes najdemo tudi zemeljske tone.
Razmerje med kakovostjo in ceno bo kot običajno odlično; Heidi je na tem področju nepopustljiva in, glede na to, da ima Lidl trgovine po vsem svetu ter pošten nabor oblačil (prav v smislu količine), je lahko tudi cena občutno nižja. Let’s shake it up bo na voljo v kar 10.500 trgovinah po vsem svetu in, jasno, tudi pri nas. Več o tem pa v kratkem!