Po dvajsetih letih uspešnega delovanja je priljubljena slovenska blagovna znamka oblačil za vso družino včeraj v svoji trgovini v BTC premierno predstavila svežo novost – kolekcijo modnih oblačil RED by Mana. Nova linija mladostnih oblačil vstopa na sceno z drzno vizijo in novim pristopom k dizajnu, ki temelji na filozofiji ‘manj je več’. Z novo linijo nagovarjajo predvsem generacijo Y oziroma milenijce, brezčasni kroji in usklajena paleta barv pa ponujajo dobrodošlo dopolnitev garderobe modnih navdušencev vseh starosti.

Foto: Rok Deželak

Popolna kapsulna garderoba je tista, ki vključuje nekaj ključnih kosov – modnih klasik, ki jih je mogoče na različne načine kombinirati in nositi ob različnih priložnostih, hkrati pa vedno videti šik in sveže. Prav filozofija ‘manj je več’ je bila vodilo pri ustvarjanju nove linije oblačil RED by Mana.

Blagovna znamka Mana je v več kot dvajsetih letih postala zvest spremljevalec marsikatere družine, zdaj pa je napočil čas, da nagovori tudi mlade, nove generacije, ki imajo na modo svoj značilen pogled. Pri tem pa ostajamo zvesti ideji, da se moda začne z občutkom – oblačila morajo biti udobna, lahkotna in prilagojena življenjskemu slogu naših kupcev

je na premierni predstavitvi oblačil povedal Janez Kavka, izvršni direktor za komercialo, član upravnega odbora družbe Metro d.d.

Foto: Rok Deželak

RED by Mana je rezultat dela mlade Manine razvojne skupine oblikovalcev, ki jih navdihuje urbani stil, strast do ustvarjanja in želja po oblikovanju oblačil, ki ne sledijo pravilom, temveč jih postavljajo. Kolekcija črpa navdih iz ulične umetnosti, glasbe in mladinske kulture, s pogledom v prihodnost. Vsak kos združuje sodobno estetiko z odgovornim pristopom – od izbire materialov do same proizvodnje. Vsaka podrobnost ni le vizualno privlačna, ampak nosi tudi globlji pomen.

Foto: Rok Deželak

Blagovna znamka RED je posebej izpostavljena v določenih delih trgovin Mana, z unikatno zasnovo interierja, zato jo bodo kupci zlahka prepoznali. Premierna pomladna Casual kolekcija je trenutno na voljo v 38 izbranih slovenskih trgovinah, pa tudi na hrvaškem tržišču. V Mani bodo seveda skrbno spremljali odzive kupcev in že v naslednjih mesecih načrtujejo širitev prodajnega programa.

Komentiraj