V pričakovanju pomladi lahko sanjamo o novih trendih, ki smo jih videli na modnih brveh vseh večjih modnih oblikovalcev.
Vse je že v vas.
Zopet je teden naokoli, tokrat še bolj vroč in poletno lenoben, a ne za modni in lepotni svet.
Za nami je še en izredno pester teden, v katerem je bilo moč zaznati pravo poletno vzdušje, tako z izborom stajlingov kot z lepotnimi elementi, ki dišijo po vročem.
V to je prepričana tudi Carolina Herrera, ki je svojo ikonično dišavo Good Girl ovila v zlato in bleščice ter tako praznikom podarila prav posebno, zbirateljsko izdajo te seksi stekleničke.
Ta teden so zadnjo, pa vendar skoraj najglasnejšo besedo rekle tudi največje modne hiše, kot sta Valentino in Chanel, a brez pripetljajev ni šlo, saj je odmevala vest o vsiljivki, katera se je samozavestno podala na chanelovo modno brv ter se tako pomešala s preostalimi modeli.
Pozdravljeni v septembru. Tudi tokrat bo ta izredno modno obarvan, za kar se lahko, poleg vse bližjemu tednu mode, zahvalimo tudi neštetim reklamnim kampanjam, ki že skoraj vso poletje razveseljujejo naš modni čut.
Kljub toplim temperaturam in poletnim mislim, zadnje rade uhajajo k toplejši garderobi in novim modnim smernicam, ki poskrbijo za popestritev našega videza.
Tudi ta teden je bil poln spomladanskih novosti, najnovejših reklamnih kampanj in novih modnih smernic, a bolj kot to so se s ponedeljkom vse oči uprle v newyorško dogajanje, saj se je pričel teden mode.
September je nedvomno čas modni in lepotnih novosti, predvsem zahvaljujoč tako fashion weeku kot tudi novim kampanjam in kolekcijam, ki so v prehodnem obdobju pač nujne.